Schimbare importantă în Primăria Mioveni. Nume nou în Consiliul Local

Un nou început în politica locală.


Autor:Andreea Gh
Consiliul-local-mioveni-

S-au produs schimbări de ultimă oră în structura administrației locale. Printr-un mesaj transmis pe Facebook, primarul Aurel Costache lămurește cum stau lucrurile.

Ion Martalogu devine consilier local în Mioveni

Ieri, în cadrul ședinței Consiliului Local Mioveni, Ion Martalogu, supleant pe lista Partidului Social Democrat, a depus jurământul pentru a deveni consilier local. 

Această ceremonie marchează un moment important în cariera sa politică și în viața comunității locale.

Validarea mandatului de către Judecătoria Pitești

„Mandatul lui Ion Martalogu a fost validat de Judecătoria Pitești prin încheierea din data de 7 mai 2025, în dosarul nr. 7830/280/2025”, a declarat primarul orașului Mioveni, Aurel Costache.

Această validare subliniază legalitatea și legitimitatea noului său rol în cadrul Consiliului Local.

Succesiunea postului de consilier local

Ion Martalogu preia locul devenit vacant în urma demisiei Valentinei Drăgușinoiu, care a fost numită Administrator Public (City Manager) al orașului Mioveni. 

„Îi dorim mult succes domnului Martalogu în exercitarea acestui mandat și suntem încrezători că va colabora eficient pentru binele cetățenilor”, este mesajul de susținere al primarului din Mioveni.


Întrebări frecvente

Ce responsabilități are un consilier local în Mioveni?

Consilierii locali participă la luarea deciziilor privind bugetul orașului, proiectele de dezvoltare urbană, reglementările locale și supravegherea activității administrației publice locale. De asemenea, ei reprezintă interesele cetățenilor în cadrul consiliului.

Ce este un Administrator Public (City Manager)?

Administratorul Public este o funcție executivă în administrația locală, desemnată să gestioneze activitățile administrative și să implementeze politicile stabilite de primar și consiliul local. Este, practic, „mâna dreaptă” a primarului în conducerea orașului.

Cât durează un mandat de consilier local în România?

Un mandat de consilier local are o durată de 4 ani, conform legislației în vigoare. Acesta poate fi întrerupt în cazul demisiei, suspendării sau încetării mandatului în alte condiții legale.

author avatar
Andreea Gh
Distribuie acest articol
Distribuie acest articol
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Conținutul este protejat !!